Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale în strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact în cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
G Data TotalCare 2010
backup
clasament DESI
EnergyQuote JHA
Asociatia Techsoup
SafeCity
Canale de vanzare
CRM operational
FESPA Digital 2016
aplicatie B2C
calatorii
william
Enterasys
Network Management Software and Appliance
Mira Security Sphere
Omnilogic
Esri Romania
NVIDIA GeForce GTX 1050
Nicoleta Capata
studenti