Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale în strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact în cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
proiecte ERASMUS
Virtustream Storage Cloud
Fortimail
spatiu
Managing Partner SmartID
Bank of America
Blackberry
corporate
Cloudant
cronlab
extindere portofoliu de clienti
INSOFT DevelopmentConsulting
HP ENVY 23 TouchSmart All-in-One Desktop PC
PMI-ACP
arta
Extindere echipa
HP Financial Services
Solutii Geospatiale adevarate
gestiunea investitiilor
Comunicatii de business